Chilldag

Hej!
Idag har varit en så slapp och skön dag - jag älskar att ha såna dagar lite då och då. Igår kväll hade vi jättekul. Anna och Linnea hade väl lite svårt att andas p g a kattallergi men de överlevde och lyckades nog ha rätt kul ändå. Vi såg tre filmer: "He's the girl", "Fool's Gold" och "The perfect score" - alla helt ok. Innan filmerna så åt vi i Kista galleria och köpte sedan hem massa snacks.



Idag så sov vi ut och åt sedan frukost vid typ elva. Jag har även pluggat lite, eller rättare sagt skrivit rent endel anteckningar så de går att tyda. Imorgon ska jag väl bland annat träna och ta en tur i Kista galleria för att leta lite höstkläder. Har även gjort ett speciellt samtal men ni får veta först på måndag vad det handlade om:P En liten överraskning kan man väl säga...

Nu ska jag ladda med chips och sedan slå mig ner framför TV:n, precis vad jag behöver! Ledssen för att det blir så lite bilder nuförtiden, måste bara köpa batterier till min externa blixt, det blir inga bra bilder utan den!

Puss!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0