Energi-kick

Hej igen!
Jag vet att jag sa att jag skulle sova men det gick inte så bra med den saken. För en stund sen så fick jag värsta energikicken, så jag bestämde mig för att dammsuga. Eftersom både Anna och Linnea är kattallergiker så är det bäst att få bort det mest synliga katthåret i alla fall, plus att det är trevligt med ett rent golv när man har kompisar på besök. Så senaste timmen har jag ägnat mig åt att städa. Men nu ska jag försöka sova, jag ska träna innan skolan imorgon så jag ska väl upp vid åtta-tiden. Först ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig i skolan imorgon så jag slipper springa runt som en stucken gris imorgon och leta kläder - som alla andra mornar.

Men god natt på er (igen)!
Puss!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0