Fil med flingor

God morgon!
Sitter här framför datorn och äter min frukost som består av fil och flingor. Jag har hunnit med ganska mycket denna morgon: duschat, sminkat mig, klätt på mig, bäddat sängen, gett katterna mat, packat väskan och nu sitter jag och äter frukost. Jag ska åka om en stund, har inte riktigt bestämt vilken buss jag ska ta - jag får se när jag är färdig. 

Idag har vi vård-och omsorgsarbete, svenska B och psykologi B. Efter skolan ska jag åka till gymmet för att få mitt träningsprogram utformat. Så det blir träning också idag. Om vi inte får någon läxa idag tror jag att jag är klar med alla läxor, det är skönt att ha gjort allt. 

Nu ska jag koncentrera mig på ätandet:)
Skriver mer när jag kommer hem!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0