För tidigt på morgonen

(God) morgon!
Idag när klockan ringde trodde jag inte att det var sant. Det kändes som om jag precis hade somnat - och så ringer den eländiga klockan som man bara har lust att kasta i en hink med vatten för att få tyst på den. Men, trots det så tog jag mig upp. Har precis käkat frukost och ska gå till bussen om en kvart ungefär. Efter skolan blir det träning, jag måste komma igång med min konditionsträning om jag ska nå mitt mål.

De ämnen vi har idag är: Matte B, Vård -och omsorgsarbete och Engelska B. På matten så ska vi repetera inför provet eftersom Linda och jag är klara med alla sidor, resten av klassen måste typ räkna klart eftersom vi har matte-prov på torsdag. I vård -och omsorgsarbete så är det nog eget arbete igen eftersom vår lärare fortfarande är borta. På engelskan har jag ingen aning om vad vi ska göra förutom gå igenom de övningar vi gjorde sist.

Nu måste jag borsta tänderna!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0