Fredag imorgon!

Jag tycker att tiden bara rusar iväg, imorgon är det fredag och sen är det helg. Helgen går tyvärr också ganska så fort men då är det snart helg igen! Jag har kommit en bit med pluggandet och känner mig rätt klar för ikväll. Imorgon börjar jag åtta men jag ska ändå kolla på Hell's Kitchen klockan tio, det är ju final, det får man ju inte missa.

Idag på våran lååånga rast så upptäckte jag min kamera i väskan så det blev några bilder, men det är inte så många jag tänker visa här...haha:)

Mikkan och Linda<3


Jag och Ewa<3


Sen hittade Linda nån jätteskum inställning på kameran, jag vet inte när man skulle ha användning för den??

Det var det.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0