Get smart

Hej!
Jag måste bara börja med att säga att filmen Get smart som Linda och jag såg i fredags var den bästa på länge, man skrattade redan från första början! Den kan jag verkligen rekommendera. 

Idag har jag och Linda gjort lite allt möjligt. Vi har bland annat pluggat och hjälpt pappa att handla. På kvällen var familjen hemma hos Monica och Erik, Linda var med också. De har så underbart söta katter. Jag fick hjälpa till med matlagningen hemma hos dem vilket var roligt eftersom jag älskar att laga mat. 

Trots god mat så sitter jag och smaskar godis nu, på måndag ska jag ju börja med mitt skolarbete att minska sockerintaget så man måste ju passa på:P nej, jag ska inte äta så mycket mer nu. 

Imorgon jobbar jag 13:30-22:00. Jag både gillar och hatar att stänga. Lite jobbigt att ta sig hem den tiden, för bussarna går så dåligt, tunnelbanan också för den delen. Men nu ska jag snart sova!
Puss och god natt
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0