God morgon

God morgon!
Nu sitter jag här framför datorn igen med fil och flingor men även banan denna morgon. Jag hade verkligen tur imorse. Vi börjar ju nio idag så jag skulle gå upp vid sju. Tio i sju vaknar jag för att se hur länge till jag kan ligga i sängen och då inser jag att jag hade glömt att ställa väckarklocka - vilken tur att jag har en väckarklocka inom mig! 

Idag har vi bara två lektioner: Människan socialt och kulturellt och Engelska B. Eftersom EngB är individuellt val så slutar vi först 13:40, så vi har en lunch mellan våra två lektioner. Jag har även coachsamtal med Therese idag, jag har väl några saker jag vill ta upp. 

Ikväll har jag lovat att laga middag eftersom jag inte har några läxor. Pappa har börjat på viktväktarna så han har en receptbok där jag får välja recept som jag vill laga, de är faktiskt goda...och nyttiga! 

Ha en bra dag allesammans! 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0