God morgon

Ska ta bussen om tjugo minuter - Linda och jag ska träffas för att käka och sen skriva psykologi, jag håller tummarna för att vi får ner nåt vettigt över huvud taget.

Denna morgon har jag hunnit duscha men jag tänkte bara ta en banan till frukost eftersom vi ska äta lunch om typ en timme. Jag måste i alla fall hinna packa skolböcker och träningskläder - idag blir det träning efter skolan.

Vageln är nog lite bättre idag, det gör i alla fall inte lika ont och jag kunde ta på mascara på de övre ögonfransarna.

Nu ska jag packa ner alla mina böcker! Jag kommer ha ryggproblem när jag går ut gymnasiet om jag inte fixar en bättre väska men idag är det i alla fall bara två block och en bok som ska med!


(Äldre bild jag visat förut)

Vi hörs senare! Puss Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0