Halv ett börjar skolan

God morgon!
Idag börjar jag halv ett, det är så skönt. Eftersom Linda är ledig idag och imorgon så har jag bestämt att äta lunch hemma, det betyder att jag kan åka kvart i tolv hemifrån. De lektioner vi har idag är: Vård- och omsorgsarbete, Svenska B och Psykologi B. 

Nu på morgonen har jag ägnat mig åt att plugga. Jag behöver egentligen inte plugga så mycket som jag gör men det är skönt när det är färdigt och jag tycker det är roligt. Jag vill bli nöjd också och då krävs det en del bearbetning. 

Nu ska jag återvända till pluggandet. Jag är nästan klar med tankekartan, bara några få saker som saknas. Sen ska jag väl läsa mig bok igen, vi har ju bara tre veckor på oss att bli klara och jag måste få MVG på den här uppgiften. Men det blir nog inga problem, jag har en grymt bra bok och det står om mycket kultur i den så jag klarar nog det här galant!
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0