Heldag imorgon

Nu borde jag verkligen gå och lägga mig. Imorgon är ju enda heldagen i veckan och jag känner mig fortfarande inte helt frisk. Jag har inte så stor koll just nu vad jag har för lektioner imorgon men första är idrott i alla fall. 

Pluggandet gick sådär, jag fick lite gjort och känner mig inte så uppstressad längre. Jag försökte ringa jobbet också och säga att de skulle kryssa mig för nästa veckas schema men de svarade inte, det tutade bara upptaget - då är det inte mitt fel om chefen blir sur för att jag inte skrivit upp mig. Jag ska ändå sluta snart, jag kanske jobbar sista dagen på söndag - har inte bestämt mig helt än. 

Nu ska jag sova när jag har kollat en snabb grej på datorn. Puss och god natt! 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0