Heldag

Hej!
Som jag berättade imorse så var det heldag idag. Vi fick i alla fall börja en timme tidigare på idrotten så vi kunde sluta en timme tidigare. Men vi hade typ tre timmar lunch bara för att vår lärare i Människan socialt och kulturellt hade en annan grej att göra så vi lånade bara varsin bok på biblan som vi ska läsa och sen fick vi sluta. Till lunch blev det pannakakor - det var supergott!

Just nu sitter jag och pluggar lite. Vi har fått en stor idrottsuppgift där planeringen ska vara inne på tisdag och jag har ingen lust att ägna hela helgen åt att plugga så jag vill bli klar med den. Jag måste också börja läsa lite i boken för om jag har fattat det rätt så har vi inte lång tid på oss att läsa ut den och skriva om den, samt presentera det muntligt.

Det här hade jag på mig idag, väldigt slappt och skönt:


Fast man kan har skjortan så här också:


Nu ska jag fortsätta mitt pluggande en stund.
/Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0