Hem och iväg

Jag har precis kommit hem men ska iväg snart igen. Jag ska ju träffa Linda för fika och bio (Get smart). 

Alla lektioner idag har gått bra. På mentala träningen hade vi vikarie men datorn funkade inte så vi fick sluta en halvtimme tidigare - då gick vi och käkade och jag har hunnit fixa pluskort också, det var världens kö på SL-center men jag måste ju ha mitt kort.

Jag tänkte träna idag men jag känner mig förkyld och halsen börjar bli hes och jag har inte tid att vara sjuk så det är bäst att vila. Plus att jag ska börja träna kondition nästa vecka så jag måste vara frisk. 

Jag har lite att fixa nu och brorsan vill ha datorn så vi hörs ikväll. Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0