Idag:

- Vård -och omsorgsarbete: men vi jobbade med psykologin eftersom både Linda och jag är klara med VOA
- Svenska B: fick VG+ på första skriftliga inlämningsuppgiften och fick beröm för att jag var med och pratade i helklass så mycket förra lektionen, det blir att satsa på MVG i denna kurs också
- Psykologi B: jobbade med grupparbetet och gick runt i klasser med våra enkäter; klart intressant resultat, men samtidigt skrämmande
- Fick ett ganska intressant telefonsamtal, men jag ska inte avslöja så mycket:P
- Lunch: på två drakar med Lisa och Linda. Åt kött med ris och jordnötssås
- Pluggade: hemma
- Middag: lite smått och gott
- Nu:  Plugg - men jag gillar det, allt är så intressant. Har suttit med ett kulturarbete nu en stund men ska skriva engelska också

Det var min dag i korta drag!

- Imorgon: Fotografering (ångest, hatar att stå framför kameran, jag är så van att stå bakom!)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0