Inspiration

Jag blir så inspirerad av alla fina bilder som alla tar nuförtiden - både vardagliga och från riktiga proffs. Jag måste verkligen ta mig ut och fota lite någon dag, tycker ni inte det? det kliar verkligen i fingrarna - jag vill vara kreativ! Men först måste jag skaffa batterier till min externa blixt så det är lite kul att fota - det går så mycket lättare med den. Längtar också till brorsan kommer hem med imacen så jag kan påbörja min portfolio som jag planerat, denna sommar var nämligen en bra fotosommar och alla sommarens bilder finns där.

Över till nåt helt annat. Jag vet inte om jag nämnde det här i förra inlägget men det var verkligen kaos i Kist galleria idag. Ramadam är ju slut vilket betyder fest för alla muslimer (?) - det känndes som om alla skulle köpa mat på Burger King. Jag tycker synd om de som jobbade för det var så sjukt mycket folk och ändå var klockan bara halv tre, då brukar det vara lugnt. Men nu slipper ju jag det i alla fall:) Måste dock förbi f d jobbet imorgon och hämta arbetsintyg/betyg som chefen skulle skriva ihop om hur duktig jag varit;)

Nu ska jag försöka återfå koncetrationen till pluggandet men nåt säger mig att det inte kommer gå så bra...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0