Jag är en fri kvinna!

Idag har det skett, tro det eller ej: Jag har sagt upp mig från Burger King! Jag känner mig så befriad! Inte bara det att jag inte behöver jobba där mer, jag är så stolt att jag vågade gå dit och prata med chefen "face to face". Han tog det rätt bra, arbetsledaren Jenan verkade ta det hårdare. Även en diskare som har flörtat med mig (hemskt jag vet) verkade väldigt besviken, jag fick hans mailadress t o m, den kommer jag ju verkligen ha användning för...INTE.

Jag sa till chefen att jag vill koncentrera mig på plugget nu men jag kommer säkert söka nåt nytt jobb om typ en vecka, jag kommer inte klara mig med bara studiebidraget varje vecka.

Jag var väldigt nervös innan mötet men är så glad att det är över. Annars har dagen varit rätt bra, förutom att jag haft så sjukt ont i magen (det berodde alltså inte på att jag var nervös). Jag vet inte  vad det är. Vi fick även veta att vi fick MVG- på vårt psykologi-grupparbete, men vi måsta komplettera några småsaker.

Nu ska jag förbereda bokseminariet vi ska ha imorgon och leta lite psykologifakta. Ska även kolla på Top Model nu klockan fyra, repriser från säsong 5 har börjat:)

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0