Jag och min mamma

Hej bloggen!
Skolan gick bra. Det gjorde träningen också. Jag körde igenom mitt träningsprogram och sen tränade jag lite kondition. Det stod förresten lappar om varför de hade haft stängt i lördags - de blev utsatta för ett rån. Så nu ville de bara ta emot kort. Men jag förstår inte vem som är så dum och rånar ett gym. Inga maskiner var ju borta och så mycket kontater kan de inte ha haft. Vad skulle de sno, energidrycker?

Till middag blev det korvstroganoff - riktigt gott efter träningen. Sen har jag även pluggat lite, det ska jag dock fortsätta med nu. Jag har hittat superbra artiklar och uppsatser till vårt psykologi-arbete. Super!

Nu ska jag nog plugga lite MSK och VOA! Sen blir det TV.
Puss

Jag och mamma har förresten provat min webcam igen:)
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0