Klipptid

Hej...igen:)

Kom på att jag måste boka klipptid. Vi fick ju reda på att vi har fotografering på onsdag och mitt hår ser ut som en ovårdad hund-päls. Jag har i alla fall bestämt mig för att spara ut håret nu, vill även tona eller färga slingor, men jag måste i allafall få det lite jämnare där bak eftersom jag har haft page. Man kan ju alltid önska att man hade sånt här vackert hår (som "Cecilia" i Arn)


Bilden är lånad härifrån: http://bitterhet.files.wordpress.com/2008/01/arn_cecilia1.jpg

Fast jag tror att jag passar bättre i brunt hår... Äh, det slutar säkert med att jag klipper kort i alla fall bara för att jag blir så trött på håret, men jag ska försöka spara ut ett tag i alla fall så jag kan ha alla dessa vackra frisyrer som finns (vem som nu ska göra dem på mig, jag är sämst på frisyrer!)

Nu ska jag göra en ansiktsmask och slappna av riktigt rejält så här på fredag kväll (natt).
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0