Komplettering (stavning?)

Hej!
Jag vet verkligen hur man skaffar sig ännu mer jobb. Som om jag inte har nog med grejer i skolan nu så lyckades jag dra på mig en komplettering i Människan socialt och kulturellt. Det var första uppgiften och jag blev inte "nöjd" med ett VG++. Jag vet att det är jättetöntigt och jag tyckte det är ett bra betyg men i ett sånt "lätt" ämne så vill jag ha ett MVG så nu får jag komplettera för att kunna få det på den här uppgiften. Det känns ändå rätt bra, jag vill ju vara helt nöjd och jag inser nu att jag hade faktiskt missat endel - texten jag hade skrivit var inte speciellt bra.

Men nu ska jag sova. Bloggen kommer inte direkt i första hand när jag har så mycket annat att göra. Men jag kan berätta att vi orienterade i typ två timmar idag. Det blev en bra promenad men vi virrade bort oss lite och hittade inte alla kontroller (vi hittade två av sex men de som hittade flest fann tre, de andra grupperna hittade inte nån alls - så vi var inte sämst!)

God natt och puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0