Kvällens tips!


Jag trivs bra i min nya hårfärg

Jag har fått lite gjort på psykologin, men det är inte så mycket som behövs så det är skönt. Jag vet även vad jag ska säga på bokseminariet så det behöver jag inte oroa mig för.

Nu till kvällens tips från mig som jag själv sitter och smaskar på:
- Apelsinjuice
- Äpple med kanel (delat i bitar)

Riktigt mumsigt och nyttigt. Juice är väl egentligen ganska onödiga kalorier, speciellt om man är äldre men det gör man som ung av med och det är så sjukt gott så det måste man unna sig!

Nu ska jag kolla lite till på psykologin, sen får det räcka.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0