Kvällslista

Nu ska jag snart gå och lägga mig, det blir nämligen inte så mycket sovmorgon eftersom vi ska till strängnäs. Men innan jag somnar tänkte jag lägga ut en lista. Det var ett tag sen jag gjorde en lista så jag tycker det är dags nu:

Dagens vill ha: Nya kläder
Dagens frukost: Två mackor, risifrutti och juice
Dagens klädsel: Svarta jeans, vitt linne, svart sjal och en svart tunn kofta
Dagens smink: Mascara och lite mineralpuder
Dagens hår: Utsläppt
Dagens saknad: Att ha kattungar här hemma
Dagens humör: Glad och motiverad
Dagens bästa: Träffa Casper
Dagens sämsta: Illamåendet efter några godisar och ingen träning
Dagens låt: ??
Dagens lunch: Hamburgetallrik
Dagens middag: En kanelbulle på Café 60
Dagens ord: "Verkligen"
Dagens tv-tittande: Någon tråkig film på trean, såg inte klart den
Dagens läsning: Psykologiboken och metro
Dagens måste: En helt ny garderob med färg!!
Dagens dricka: Apelsinjuice
Dagens köp: Lunch, fika och smågodis (matberoende eller vad?)
Dagens träning: Ingen, tyvärr...
Dagens tråkigaste: Vänta på lunchen
Dagens roligaste: Träffa Denice
Dagens finaste: Kläderna i skyltfönstret på Indiska
Dagens mående: Bra, men lite illamående - förstår inte varför jag ska proppa i mig godis trots att jag inte alls är sugen. Men nu blir det inget mer godis i helgen.


Saknar er<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0