Måndag

God morgon!
Vad skönt det var att sova! Fast om jag fick bestämma så skulle jag sova minst 3 timmar till. Men jag känner mig hyffsat pigg med tanke på att klockan är halv sju. Idag är det skola som gäller. Vi har Matte B, Vård och Omsorgsarbete och Engelska B. Däremellan ska vi äta lunch, så vi slutar tjugo i två idag. Det blir nog en rolig dag idag, för jag gillar alla ämnen vi ska ha och bra lärare är det också-

Efter skolan måste jag hem och städa lite, mina föräldrar kommer hem idag så det är lite kul om det är fint här hemma. Nu ska jag käka frukost klart!
Puss 


Linda och jag i lördags


Vår lunch på McDonald's 


Så här mycket folk var det igår när jag gick hem: helt dött!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0