Måndag

God morgon!
Jag går eftermiddag den här veckan, det är lite jobbigt att sluta fem men jag tycker det är så skönt att sova till nio istället för till sex... bara det att det är ljust ute när man kliver upp gör väldigt mycket.

Idag är ingen bra dag för mitt öga. Högra ögat är helt ok, det gör lite ont men jag överlever. Men vänstra ögat...bullen har blivit så stor så jag ser suddigt. Jag kommer inte kunna täcka den för det gör så ont och jag kommer inte kunna ha mascara eftersom det är så ont att ta bort den.

Det ser så hemskt ut!!!
Nu ska jag duscha. Jag och Linda ska träffas tidigare för att äta och sen skriva psykologi. Måste skynda mig lite.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare!! hoppas de försvinner snabbt..

2008-09-22 @ 15:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0