Måndag morgon

God morgon!
Jag ska om en stund åka mot skolan. Vi börjar först halv ett men jag ska ha coachsamtal innan skolan så jag ska träffa Linda vid elva vid Fridhemsplan. Idag har vi Engelska B, Vård-och omsorgsarbete och till sist Matte B. Det är väldigt segt att ha Matte sista lektionen, huvudet är verkligen trögt klockan fem på eftermiddagen, men jag tycker det vi håller på med nu är så intressant så det går nog bra ändå (och jag fattar det vi håller på med:))

Efter skolan ska jag träna. Jag känner mig frisk nu och så måste jag börja mitt "nya liv" - jag ska ju förändra nåt hos mig själv som gäller hälsa så nu blir det konditionsträning 2-3 gånger/vecka samt inga sötsaker förrän på fredag.
Men nu måste jag borsta tänderna!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

you can do it!:) lycka till med ditt "nya liv"! pussar

2008-09-08 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0