Middag

Middagen ikväll bestod av hamburgare, bostongurka, ketchup, tomat och sallad - gott och nyttigt! Det blev ingen träning ikväll, jag ska träna imorgon eftersom jag ska få ett nytt personligt träningsprogram så jag orkade inte ta mig iväg. Jag är nästan klar med svenskan som ska renskrivas imorgon på lektionen, det gick lättare med formuleringarna nu, ibland står det bara still. Men jag tror att bloggandet hjälper mig också - även om det inte är så mycket viktigt jag skriver så får man öva på att skriva, kanske ska jag börja skriva på engelska också. Skämt åsido. 

Nej, jag ska läsa igenom svenskan en sista gång och skriva slutklämmen. Ha en bra kväll!


https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0