Min kofta

Hej!
Jag har nu kommit hem från skolan, jag hade bara två lektioner idag men den första var över två timmar lång, men det gick rätt fort. Jag hade inget coachsamtal heller bara för att Therese drog ut på tiden på sina samtal, men jag hade ändå inget att prata om så det gjorde inget. Till lunch åt jag hamburgetallrik.

Det är verkligen konstigt väder idag. Imorse så öste regnet ner, sen blev det lite lugnare, sen öste det ner igen och nu skiner solen som vilken sommardag som helst. Jättekonstigt. 

Tänkte förresten visa vad jag hade på mig idag:

Strumpbyxor från någonstans och min kofta från H&M som jag köpte förra året. Jag har typ bara använt den en gång förut för den är så sjukt varm och så sticks den lite.

Tänkte lägga upp fler bilder men SOM VANLIGT så fungerar det inte! Jag blir så irriterad, det går aldrig att lägga upp bilder när jag vill det!!! Jag provar igen om en stund. 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0