Morgoninlägg

God morgon!
Jag hann med ett morgoninlägg idag också trots att jag inte trodde jag skulle hinna med det. Igår kväll såg vi en film på trean som hette Jersey Girl - den var rätt bra. Det gjorde att jag kom i säng först vid elva, så lite seg var jag imorse, men det går rätt bra ändå. Innan filmen såg jag såklart första avsnittet av idol. Ett kul program och nya juryn verkade helt ok, lite synd bara att de nästan bara visar alla dåliga - inte så många riktigt bra man får se. 

Om en stund ska jag åka till skolan, men först ska jag käka klart mig frukos. Det som står på schemat idag är Matte B, Människan socialt och kulturellt samt Idrott A - det betyder att jag går heldag idag, slutar nån gång i eftermiddag. Ush vad segt, men på idrotten ska vi bara vara i skolan för vi ska ha teori. Vi ska också planera nåt vi ska göra för att lära känna HF-ettorna, de är nämligen bara 13 stycken och vi går ju trots allt samma program. 

Nu ska jag inte snacka så mycket så jag missar bussen.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0