Morgonträning

God morgon!
Jag ska strax sticka iväg och vara lite hurtig så här på morgonkvisten: jag ska nämligen träna på Nautilus innan skolan. Jag brukar ha lite svårt att komma iväg på mornarna (hmm, undra vad det kan bero på) men idag känner jag verkligen att jag vill träna och jag hinner inte efter skolan eftersom jag slutar fem och vi ska ha filmkväll. Jag hittade även en sportbag  garderoben så jag slipper bära på en massa påsar.

Idag är det förresten Europeiska språkdagen för er som inte visste det och vi ska ha någon speciell aktivitet innan de vanliga lektionerna börjar; vi skrev upp oss på nån föreläsning om att vara volontär i Tanzania men det är väl främst för att vi vill göra vårt projektarbete i trean utomlands. Men mer om det senare. Nu går min buss om typ tio minuter.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0