MSK

Hej igen!
Sitter här i skolan och har Socialt och kulturellt. Vi får jobba typ hela lektionen med vår hemskrivning men jag är redan klar så jag vet inte vad jag ska göra nu. Får väl sitta här vid datorn och kolla runt lite. Om en timme har jag coachsamtal, skönt att det är under lektionen så jag slipper sitta och vänta innan/efter skolan - det känns så meningslöst!

Jag funderar på att skaffa facebook men jag tror tyvärr inte att man kan gå in på det via skolans datorer. Måste prova. Nu ska jag sluta skriva innan läraren ser mig, hon har nämligen sagt att det inte är meningen att vi ska blogga på lektionerna. Men det är ju kul och jag har inget bättre för mig.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0