MVG

Hej!
Idag har inte varit en bra dag. Vi träffades och åt lunch och efter det skulle vi skriva på psykologin, men vi kom inte på någonting. Annars har väl skolan gått hyffsat. Förutom att jag har haft så sjukt ont i båda ögonen. På engelskan skrev vi på en uppgift och läste en text. På Vård -och omsorgsarbete så gick vi igenom "mat" och vi fick prova att mata varandra, det var rätt kul men det måste ha sett väldigt roligt ut. På matten, som var sista lektionen, så fick vi tillbaka proven och så började vi gå igenom det. Vi hann dock inte klart eftersom alla bara fnissade hela tiden. Jag tycker så synd om vår lärare, ingen tar honom på allvar när han säger till.

Jag fick i alla fall MVG på matte-provet. Jag var typ enda i klassen och mer än hälften fick IG. Men det beror nog lite på läraren också...

Ikväll så ska jag inte plugga nåt. Möjligtvis tänka ut nåt till psykologin så vi kommer framåt men annars så orkar jag bara inte. Jag är så trött och har så ont. Mamma och jag har precis sett Juno, det är faktiskt väldigt bra. Pappa är i Oslo med jobbet och kommer hem sent och brorsan jobbar så det är lugnt och skönt här hemma:) Det blir jag och TV:n. Nu ska jag kolla de vanliga sidorna på Internet och sen väntar TV:n och kanske nåt att käka (igen).
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0