Nja

Hej!
Jag ska precis gå och lägga mig men bestämde mig för att slänga iväg ett inlägg här innan. Pluggandet har väl gått ok denna eftermiddag. Jag har försökt få ner nåt vettigt på psykologin men det går inte riktigt så bra som jag vill att det ska gå - det funkar bara inte. Jag har kommit på lite men jag hoppas Linda har kommit på nåt också, annars får det bli som det blir. Har även övat lite engelska, vi ska sammanfatta en artikel muntligt imorgon så det gäller att öva lite i alla fall - men min engelska är inte speciellt bra.

Annars så mår jag inte så bra. Ögat är väl lite bättre men vageln är inte borta än, det är en envis liten rackare.

Nu ska jag sova - är så sjukt trött men vi ska träffas kvart i elva imorgon igen för att skriva på psykologin, den måste ju bli klar imorgon, så är det bara.

God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0