No more Burger King

Hej!
Har precis kommit hem från en 10-timmars-pass på Burger King; det tar verkligen på kroppen! Jag ska bara käka upp maten sen ska jag kasta mig i säng. Jag går förmiddag nästa vecka så jag börjar åtta imorgon. Riktigt jobbigt att behöva gå upp klockan sex men skönt att sluta tidigt. 

Nu ska jag vara ledig tre veckor från Burger King (minst) för att fokusera på plugget. Under tiden ska jag söka nytt jobb så jag slipper Burger King - jag känner att jag har gjort mitt där!
Nu ska jag sooooova, jag har längtat efter sängen sen jag klev upp i morse:)
Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0