Nu börjar det igen:

Stressen! Jag måste lära mig att stressa ner och inte gå upp i högvarv för minsta lilla. Men nu är det faktiskt väldigt mycket i skolan. Värst är nog psykologi-arbetet som ska göras till nästa söndag och vi har knappt börjat eftersom vi fick uppgiften för inte alls länge sen. Vi fick lite gjort idag på lektionen men större delen av arbetet måste göras på A-tiden. 

Jag börjar dessutom bli förkyld igen, vilket jag inte har tid med eftersom jag måste träna kondition till mitt idrotts-arbete och jag har dessutom typ en vagel (om det nu heter så) under mitt öga. Det gör ont när jag blinkar och snart kan jag inte se. Var tar all tid vägen!?

Nu måste jag fortsätta plugga. Igår satt jag 3 timmar och pluggade, imorse 1,5, i söndags 1 och i lördags typ 2 timmar. Det är tur att jag tycker det är roligt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0