Orientering

Hej!
Sitter här vid min nya, fina, dator. Jag ska plugga lite till tänkte jag, eller jag borde det i alla fall.
På idrotten så stadsorienterade vi, det var faktiskt helt ok, trots att jag alltid hatat det. Sen blev det köttbullar med potatis på Två drakar. Efter lunchen hade vi matte B. Linda och jag räknade klart alla sidor inför provet nästa vecka så vi fick lite extrauppgifter och nästa vecka ska vi bara repetera lite. Än så länge förstår jag väl det mesta, hoppas jag kan visa det på provet också.

Till sist hade vi MSK - lektionen var egentligen två timmar och 40 minuter, men vi fick sluta typ kvart i fyra. Vi hade vikarie idag också eftersom vår lärare är i Kina och kollar på paralympics.

Min nya dator har förresten inbyggd webcam, jag var ju tvungen att prova den:







Haha, nej fy vad jag har tråkigt - nu ska jag läsa igenom svenskaläxan till imorgon. Vi ska läsa en isländsk saga och det är ganska så konstigt språk så det kräver koncentration.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0