Plugg, plugg och åter plugg

Ni undrar säkert vad jag har haft för mig en eftermiddag som denna. Efter skolan så åkte jag direkt till gymmet. Jag hade inte provat mitt nya träningsprogram förrän idag men det kändes bra. Jag är dock lite skraj för avdelningen med fria vikter (jag har två övningar där) eftersom det bara är muskelknuttar som hänger där - och idag var det så mycket folk så jag körde andra övningar för biceps och triceps. Förutom mitt träningsprogram så körde jag 20 minuter kondition - jag ska utöka det så småning om men jag börjar så här.

När jag kom hem käkade jag middag och sen dess har jag i princip bara suttit och pluggat. Jag har läst rätt mycket i min bok i Människan socialt och kulturellt: En blomma i Afrikas öken, men den boken är riktigt bra så det är kul. Jag har fått rätt mycket gjort ikväll och det är skönt. Nu ska jag alldeles strax sova, det ska bli skönt. Jag går nog upp rätt tidigt imorgon för att plugga lite och ha en lugn förmiddag. Det blir lunch hemma imorgon.

Dags att sova!

PS. Jag är så stolt över min pappa, har har gått ner 3.8 kg på en vecka på ett sunt sätt!!! DS
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0