Pluggfritt

Hej!
Jag har bestämt sedan längen tillbaka att fredagar är pluggfria för mig efter skolan, jag sitter inte en fredag-kväll och pluggar. Jag kan sitta hela lördag och hela söndag, men inte fredag kväll.

Idag hade jag skola 08:00-12:30. Jag hade bland annat Mental träning. Jag var jätterädd för den lektionen för jag är livrädd för läraren, men hon var inte så farlig som jag trodde - är man sjysst mot henne så är hon det mot oss. Men alla var väldigt tysta på lektionen, inget onödigt prat! Efter skolan blev det en hamburgetallrik på Två drakar med Linda och så småning om kom Ida och Matilda - härliga tjejer de är!

Efter skolan var vi och hälsade på Casper (en av kattungarna som vi födde upp men som vi sålde). Han har blivit så vacker och maffig. Han kommer alltid ha en speciellt plats i mitt hjärta eftersom vi nästan behöll honom förut<3 Jag älskar honom så mycket<3 Tyvärr dog kameran efter några kort men jag fick två hyffsade:
 

Efter det så köpte vi kattmat och sedan tog jag en kort tur hem för att sedan åka iväg igen. Vid fem så mötte jag upp Denice - en av de härligaste människor jag någonsin träffat. Vi var kompisar när vi var små men när vi var sju så flyttade hon, men hon hittade till min blogg och nu var hon i Stockholm för Coldplay så då träffades vi. Bara att prata med henne i telefon gör en glad, hon är så glad och positiv. Otroligt gullig och snäll tjej, vi hade så mycket gemensamt. Jag hoppas vi träffas snart igen, antagligen när jag ska ner till Malmö!<3 Hon ska lära mig att shoppa färgglada kläder bland annat, idag var jag helsvart men hon så härligt färgglad - jag gillar verkligen färg men måste lära mig att använda det.

Nu sitter jag här med min godispåse, men har bara ätit typ sju godisar, är verkligen inte sugen, sparar nog dem till en annan dag. Det får bli juice och kanske lite läsk. Har dessutom bara ätit en kanelbulle till middag (alltså inte en av mina nyttigaste dagar);)

Nu ska jag sätta mig framför TV:n igen men familjen. Så skönt att slappa efter en "hård" skolvecka (egentligen ganska slapp trots att jag har så mycket att göra). Allt blir så mycket lättare när man gillar att plugga.
Mitt mål imorgon: Att ha färgglada kläder på mig (om jag äger något sånt) och plugga lite.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0