Psykologin är inskickad

Hej!

Det har blivit dåligt med uppdatering idag eftersom jag har haft så mycket annat för mig. Första lektionen i skolan var Engelska B, vi hade små presentationer i grupp, det gick väl rätt bra. Andra och sista lektionen var Människan socialt och kulturellt. Vi lyssnade till en föreläsning av en lärare som blivit adopterad, det var väldigt intressant att höra om hur det är. Efter skolan stannade Linda och jag kvar en stund och skrev på psykologin men det gick väl inte så mycket bättre.

Innan jag åkte hem så tränade jag på gymmet, men eftersom jag inte åt nåt innan så var kroppen väldigt seg. Måste ha med mig en macka eller nåt.

När jag kom hem så åt jag, skrev några till rader på psykologin innan jag skickade in den, letade lite info till en sak vi ska börja med imorgon i skolan, kollade på Top Model 10, och så har jag skickat in kompletteringen i MSK. Så för tillfället har jag det mesta avklarat.

Nu måste jag ge katterna mat innan de svälter ihjäl, sen dröjer det nog inte så lång tid innan jag ligger i sängen. Vi har ju idrott imorgon så vi börjar halv nio. Så jag säger väl puss och god natt nu!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0