Seg dag

Hej!
Idag har verkligen varit en seg dag. Jag har bland annat varit en tur i Kista för att leta kläder men det var så sjukt mycket folk (lönehelg=alla är galna) och jag tyckte inte nåt passade idag så det slutade med att jag åkte hem och beställde från H&M shop online och lite från Ellos - då slipper man prova kläderna och man slipper alla människor. Så nu hoppas jag att jag får hem snygga och sköna plagg om någon vecka:) Men innan jag kom hem så tog jag en tur till gymmet. Det var väldigt segt och jag kände inte för det men det var lite folk och det var väldigt skönt. Jag ångrar dock lite att jag inte gick på Bodypump-passet som de hade när jag var där, men jag får prova det nästa söndag istället.

Ikväll ska jag i alla fall slappa framför TV:n (igen). Jag har inget att plugga idag och det är så skönt eftersom min skollust inte är så stark för tillfället.

Puss på er!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0