Skola, träning och matlagning

Tjenare!
Hann inte skriva nåt imorse eftersom jag spenderade 50 minuter i badrummet, fråga mig inte vad det var som tog så lång tid, jag var bara seg.

Vi började nio idag, 25 över var det fotografering, Fotografen visade inte de enskilda bilderna men på gruppbilden blev jag helt ok. Efter fotograferingen hade vi ingen lektion så vi gick och käkade - jag åt lax idag och det var riktigt gott! 

Andra och sista lektionen var Engelska B, vi gjorde en hörövning och gick igenom konjunktioner, sen var den skoldagen slut. 

Det var riktigt skönt att träna idag - jag längtar typ till gymmet varje dag och idag var det lite folk. 

Nu ska jag laga mat som jag har lovat, sen ska jag åka iväg och träffa Lena och Helene en stund.
Hörs ikväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0