Snabbt kvällstips

Nu är jag nyduschad och klar, det var riktigt skönt att få rent hår igen, och skönt att kunna sova tio minuter längre imorgon.

Innan jag lägger mig har jag bara ett kort kvällstips:
Återfuktande mask och hallondryck från Brämhults kallar jag det:)

Perfekt kombination! Men jag är omríngad av katter hela tiden:)

Fast jag skulle hellre ligga såhär än mitt lilla hemma-spa:

Skulle inte det vara underbart? Jag skulle bara vilja strunta i skolan och åka iväg på en spa-resa, jag får väl boka en med mamsen så fort vi kan:)

Nu ska jag strax gå och lägga mig så jag orkar upp vid sex-tiden imorgon, *suck*. Ja ja, skönt att sluta tidigare i alla fall.

Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0