Söndag

God morgon!
Sitter här och försöker få ner nåt vettigt på datorn men det står helt stilla. Jag hoppas jag kommer i gång så småning om men just nu är huvudet tomt. Helt tomt. Det känns som om jag inte har nåt mer att skriva men jag vet att jag måste skriva mer.

Om nån timme ska jag träffa Tina så då får jag ett avbrott i alla fall - kanske går det bättre att skriva efter det. Det jag sitter och kämpar med nu är två uppgifter i "Människan socialt och kulturellt" men jag ska göra engelska också och fundera på vad vi ska skriva i grupparbetet i psykologi - det ska in på onsdag och det måste vara bra!

Nu ska jag ta en paus från skrivandet och gå och fixa till mig lite. Vi hörs senare, förhoppningsvis har jag nåt mer intressant att säga då. Man kan ju hoppas på nån bild (om jag har ork/tid).
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0