Summer 2008

Hur deprimerande det än låter så känns det att hösten är nära nu, och den är här för att stanna för att sedan övergå till en kall vinter. Men trots denna höstiga stämning så kan jag ändå bara le när jag ser tillbaka på sommaren - den bästa sommaren i mitt liv! Detta är några minnen:

Sommarlovet började med att firas på Ulriksdals Wärdshus, en god middag med familjen!


Mycket bakande har det blivit denna sommar


Runt midsommar firade några släktingar sin bröllopsdag och vi var bjuda på fin-middag

Mycket kel och bus med mina katter

Släkt på besök, ända från Tanzania


Många mysiga kvällar på balkongen med den underbaraste himlen


Fotosession med Tina - Lina fixade sminket!


Sen bar det av till Göteborg med dessa tjejer! <3

Även Paris, med familjen


Strax därefter var det dags att hämta den här plutten, som har förgyllt min vardag från första dagen han flyttade in


Förutom det har det blivit mycket fotografering, shopping, kompisar och även en hel del jobb på Burger King. Jag hann väl även med ett dopp på västkusten! Helt klart den bästa sommaren; något att titta tillbaka på när det är grått och regnigt ute och man helst av allt vill ligga på en strand i Thailand.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0