Ta hand om dig själv

Det är verkligen viktigt att man tar hand om sig själv. Det är vad jag har gjort nu. Jag har haft lite skönhetssalong nu, med bland annat ansiktsmask som återfuktar huden (och det behöver verkligen jag eftersom min hud är så känslig och jag började använda puder för inte så länge sen). Jag har även städat rummet och diskbänken för att göra pappa glad. Ha sa idag att han är så trött ¨på att vakna upp varje morgon och det är en enda stor röra i köket - men nu är det riktigt fint!


Så här mycket får ni se av mig nu, la på en suddig effekt på min webcam eftersom jag är trött och osminkad. Ska nog gå och sova snart så jag orkar att åka till gymmet vid typ tio-tiden imorgon!
Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0