Tisdag idag

God morgon!
Vaknade för ca 50 minuter sen och är nu klar för att gå till skolan, om 20 min går bussen. Linda och jag bestämde att ses tidigare idag också för att äta och sen förhoppningsvis få ner nåt vettigt på psykologin. Vi har även en psykologi-lektion idag, så jag hoppas det går lättare att skriva idag än igår. I värsta fall får vi träffas innan skolan imorgon också men imorgon kväll ska den in så vi måste bli klara.

Det var riktigt skönt att sova inatt, nu känner jag mig piggare men jag kan fortfarande inte ha mascara eftersom jag har världens bulle vid ögat - den vägrar försvinna. Det gör fortfarande ont men det som är ännu värre är när alla ska kolla på den och fråga vad det är. Men nu glömmer vi det, jag försöker att inte tänka på den så mycket.

Tog en bild med min webcam idag så jag fick bara en bild på vad jag har på mig på övre delen av kroppen, till det så har jag blåa jeans, alltså inget märkvärdigt.

Nu ska jag packa väskan med skolböcker. Det blev ingen träning igår eller idag, jag orkar bara inte, men imorgon ska jag träna efter skolan; då slutar vi en timme tidigare så det blir inte lika sent. Jag får släpa med mig träningskläderna i skolan helt enkelt annars kommer det inte att bli av.

Puss på er!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0