Trött

God morgon!
Det är ganska så ovant att börja halv nio när man börjat halv ett hela veckan. Jag har visserligen stigit upp vid nio men det är ganska stor skillnad på att stiga upp nio och klockan sex. Men imorgon får jag sova längre igen:)

Som jag sa är första lektionen idrott, jag är rädd att det är utomhus dessutom eftersom vi ska vara i stadshagen - och det är inte mysigt väder för "utegympa". Sen har vi ca 1 1/2 timme lunch innan Matte B och MSK - kanske att vi får sluta lite tidigare idag också, *hoppas*. 

Ok, jag ser nu har regnet typ häller ner här utanför, mysigt värre - jag hatar att ha idrott utomhus, jag passar bättre för ett gym. 

Min buss går om ungefär 25 minuter så jag har lite grejer att fixa innan jag måste gå! Ha en bra dag!
Puss

 
Imorgon får jag äta sötsaker igen, och på lördag, sen måste jag vänta en vecka till...:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0